diumenge, 29 d’abril del 2012

ENTRENAMENT MIM 2012 - LES USERES A SANT JOAN

Abans de tot: l'enhorabona als de la MIM per lo bén organitzat que ha estat l'entrenament davui.
Bé, dit aixó, hi ha que dir que, de la mateixa manera que les sensacions a les curses fetes fins ara (Vilabella, Borriol i Atzeneta) havíen estat bones, millorant temps anteriors, les sensacions durant i després dels 29 quilómetres que separen Les Useres de Sant Joan, han estat encara millors.
A les 7:45 arribada a Useres i ràpidament, a preparar-se i a correr.  En principi ens esperaven unes 5 hores de marxa...
Des del primer quilómetre he notat que les cames anaven prou bé i anavem passant corredors fins que un d'ells (Jaumet, natural de Useres) ha decidit unir-se a Víctor i a mi.  Un tío simpàtic i xarraire, aquest Jaumet que, durant molts quilómetres ens ha fet la marxa més entretinguda.
El primer parcial que interessava coneixer, la arribada a Sant Miquel, ja ens ha donat una idea del ritme que duiem: 1:18:56.  Un cop arribats, parada per a beure un poc, menjar un plàtan, fer una foto... i a seguir, que ens espera la Lloma.

La continuació, més del mateix: bon ritme i les sensacions que anaven millorant, encara que avui es tobava a faltar l'avituallament líquid de la Lloma i hem arribat un poc escassos de beguda a Xodos.  Tot i aixó, el parcial també ha estat bó: 1:34:33.
Aquí la parada ha durat un poc més: haviem de recuperar forces menjant i bebent per qué ara venía el remat: el Marinet, Pla de la Creu i la Banyadera.
La pujada al Marinet també ha estat prou ràpida i, un cop arribats al Plà de la Creu, el que toca es trotar fins la pujada a Banyadera.  Des d'ací, ràpida baixada fins Sant Joan, per a un parcial aproximat d'1:23/24.  Problemes técnics amb el rellotge han fet que la ruta de l'enllaç que he possat sigue la de Víctor, que ha arribat uns 6-7 minuts més tard.

En resum: 29,52 quilómetres en un temps aproximat de 4:16 i un desnivell + de 1.715 m.

Queden dues setmanes i ja està tot fet.  Ara, a esperar que tot el fet fins ara done bon resultat i que les bones sensacions es reflecteixen en el temps de la cursa.  Objectiu: 9 hores.

Enllaç a la ruta:  http://connect.garmin.com/activity/172815721

Per cert, l'estrena de les Cascadia 7 totalment dins de les previssions: cap diferéncia amb les antigues, ni d'amortiguació, ni d'agarre, ni de comoditat.  Tot bé.

1. Ferran, segur que ho aconseguiràs. Si arribes a Useres amb bones sensacions i un temps de 3h.40'-45', fregaràs les 8h.30'. Tindràs un marge de 5h.Et recorde que jo vaig fer eixe temps des de Useres amb rampes als abductors i amb "pájara" inclosa al Marinet. Anims!!!

1. Moltes gràcies, Paco. Espere veure-us el dia de la cursa, com es la teua costum, que sempre s'agraeix.

2. Ara ja s'ha passat el pitjor i diràs: si encara queda la cursa! I si no ho dius és que ets intel.ligent i saps que em refereix a que ja s'ha acabat la presió dels entrenaments, i que ara cal descansar i aprofitar eixes bones sensacions per agafar confiança; i xq el cal el dia de la MiM es disfrutar de l'ambient i del trajecte, esforçar-se amb cap i disfrutar de l'arribada a la meta amb l'objectiu aconseguit: és impressionant arribar a una meta y en uns quants metres dir: "he entrenat tan dur per disfrutar de la intensa satisfacció d'aquest moment". Sort l'has de tenir, així que disfruta-ho!

1. Doncs tens raó, Juan. El millor d'aquesta cursa (quan et trobes bé) és gaudir del recorregut, dels amics que et donen ànims i de l'ultim quilómetre, quan ja escoltes la megafonia de meta, assaborint la extraña sensació de felicitat i esgotament que només els que fem curses podem entendre...