divendres, 12 d’octubre del 2012

MOTIVACIÓ

Tots els que eixim a correr, tant si ho fem 2 com si ho fem 6 dies per setmana, tenim una motivació que ens ajuda a fer "de tripas corazón"  aquells  dies en que la mandra quasi supera les ganes de possar-se una samarreta, uns pantalons curts i unes sabatilles.
 
Que avui plou?  Que avui fa vent? Que em fa un poc de mal el cap?  Que estic algo resacós?  I qué?  Nosaltres només eixim a correr pel plaer de correr, i si és amb el nostre grup, molt millor.  Peró no hi ha metes.  Bé, potser si: de vegades, simplement acabar una cursa, de vegades simplement millorar el temps que ferem a la mateixa cursa l'any passat, o fa 5 anys... jo que sé.
 
Avui estava buscant les tant típiques frases que diuen que motiven als corredors, com aquella de "la vida es curta i correr sembla que la fa més llarga" i altres per l'estil.  Al final he trobat aquest video: a mi em sembla una auténtica obra d'art, no pel video en si mateix, sino pel que diu.
 
Personalment, jo m'he sentit totalment identificat amb el que diu l'escriptor i corredor uruguaià Marciano Durán.
 
Bon profit!!!

(per cert, si no es veu bé, premeu el globus d'activar/desactivar anotacions a la barra inferior del youtube)
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada