dissabte, 30 de juny del 2012

DESERT DE LES PALMES - 19,8 KM.

Un altre cap de setmana pel Desert de les Palmes.  Son, cansament, calor, sed... igual que la setmana passada (ja és estiu...).  Només una diferéncia: els companys.

Aquest divendres, aprofitant la festa local de Sant Pere i, donat que el diumenge no era possible fer l'eixida de rigor y que els meus companys habituals estaven per tots els llocs excepte a Castelló, he tingut l'ocasió d'eixir amb gent nova, entre ells Javier, que m'ha oferit l'oportunitat d'acompanyarlos.  Agraït.  I espere que hi haguin més ocassions...

La ruta ha començat al motocross seguint el recorregut de la carrera vertical del Bartolo fins la Font de Sant Josep.  A partir d'aquí, Plà de Muletes i baixada cap a la Font de Roc i Font Tallà. 

En el punt on la Marxa al Bartolo tire cap a les Agulles, em vaig despedir dels meus acompanyants, després de rodar junts 8,3 km. en 1h28', per tal de fer la vertical del Bartolo.   Pujada realment dura per la calor que está fent aquestos dies.  Tot i aixó, 24 minuts són un bon temps de vertical.

Baixant cap al Monestir, l'aigua del camelback quasi s'havia acabat (i aixó que haviem passat per la Font de Roc) per la qual cosa ere obligat un pas per la font de l'Ermita de Santa Teresa per a arribar en bones condicions al cotxe, més o menys cap a les 11 del matí.

En total:  19,8 km. - 3h05' (inclós el temps parat) - 915 m. d+

I ara, a per la Marxa al Bartolo!!!

Punxa l'enllaç a la ruta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada